Anonim: Canımsın yaa çok teşekkür ederim :D biliyodum senin bileceğini :D

rica ederim :))

Anonim: Ya Ulan İstanbulda jenerikteki şu Kandemirin çatıdan para dökme sahnesi sadece jenerik için mi çekilmiş herhangi bir bölümde var mı?

yok yok. 

dizifilm üye alımı niye durdurulmuş bilen var mı?

Anonim: Ya sen kesin biliyosundur varya :D tek umudum sensin şu 8.bölümde Karlos'un dans ettiği şarkının adı ne ? :( ağlıycaaamm artık kimse bilmiyo kafayı yiycem :( lütfen yardım et

şarkı > jason tarver&lucy underhill-until dawn

http://www.sonofind.com/search/html/popup_cddetails_i.php?cdkurz=AB-C021804&sprache=DE&w=tr&lyr=0&

youtube vs sitelerde yok, satın alabiliyosun sadece. yukardaki linkten dinleyebilirsin :)) bunu da tage atıyorum. 

mazerun:

 10,000 follower resource pack celebration!

We honestly cannot even fathom how awesome this is! You guys are the best in the world and we happy to be your #1 source for all The Maze Runner news. To show our appreciation, here’s a big resource pack for you!

This pack includes:

  • 2 actions
  • 4 fonts
  • 6 headers
  • 58 icons
  • 8 GIF PSDs
  • 3 cap PSDs

Download here | Thank you all so much!

YUMULUN

Anonim: kamki şu karlos ve yarenin oynadığı dizinin adı ne hayrına bi söylesn ya :D

yaren ve karlosu biliyosun ama diziyi bilmiyosun, ilginçmiş gerçekten :)) neyse ulan istanbul ismi :D

Anonim: Androidten gif yapma ve video indirme programı biliyor musun?

hayır malesef

rtük’ün anlayamayacağı kadar ince :D